نصب آسانسور در اصفهان

شرکت های اسانسور

تعداد زیادی شرکت آسانسور در کشور وجود داردکه این موضوع باعث می شود شما در انتخاب یک شرکت معتبربرای نصب آسانسور دچار تردید شوید.

درمطلب های قبلی ، ما درمورد سیستم نصب کابین آسانسور، ایمنی آسانسور ، نگهداری و تعمیر آن صحبت کردیم .این مسائل بدون شک از اهمیت بالایی برخوردارند.

با این وجود ، مهمترین مسئله انتخاب شرکت مناسب برای نصب آسانسور است.

همکاری با شرکتی که دارای مدارک لازم و مجوزهای تولید نباشد به معنای عدم ایمنی و کار نامناسب است که باعث به خطرافتادن جان شما می شود.

شرکت مبین آسانسور با دارا بودن مدارک و مجوز های لازم برای تولید و نصب آسانسور در اصفهان شما را یاری می کند.

انتخاب صحیح شرکت های آسانسور

در انتخاب شرکت آسانسور باید به چه نکات توجه داشته باشیم ؟

انتخاب در بین شرکت های بی شمار آسانسور کار دشواری است ، دانستن اینکه چه مواردی را باید هنگام انتخاب شرکت مناسب جستجو کنید کار شما را آسان تر می کند.

همکاری با شرکت هایی که مدارک لازم را دارند یکی از اصلی ترین موارد است.

اولین مواردی که باید در یک شرکت جستجو کنید اسناد و مجوزهای رسمی است. این اسناد عبارت اند از:

  • پروانه کسب و کار
  • ضمانت نامه
  • نشانه انطباق اتحادیه
  • گواهی انطباق خدمات
نصب آسانسور دراصفهان

تعریف هریک از اسنادی که باید در انتخاب شرکت به آن توجه داشته باشیم:

پروانه کسب و کار : سندی است که از طرف شهرداری یا استان برای ساختمان های خارج از مرزهای شهرداری ها اخذ می شود.

گواهی ضمانت نامه : نامه ای توسط وزارتخانه یا مقامات محلی شهر تأیید شده است و شرکت اسناد باید آن را صادر کند. مطابق با استانداردهای رسمی کشور ، مدت زمان ضمانت حداقل 2 سال است.

نشانه انطباق اتحادیه : بیانگر این است که اجزای ایمنی و سایر قسمت های آسانسور در چارچوب مقررات آسانسور است به صورتی که تهدیدی برای انسان ، محیط و سایر کالاها محسوب نمی شود.

گواهی انطباق خدمات : این گواهی نشان می دهد که شرکت آسانسور از پرسنل ، تجهیزات و قطعات یدکی لازم برای انجام کار مونتاژ ، نگهداری و تعمیر آسانسور بر خوردار است .

علاوه بر این ، تحویل به موقع ، تنوع و کیفیت محصول ، طرز کار واجد شرایط ، کیفیت خدمات و مفهوم خدمات از نکاتی هستند که شرکت مبین آسانسور اصفهان در اختیار مشتریان خود قرار می هد .

ما سعی داریم با ارائه خدمات مختلف و راهنمایی های خود، شما بهترین گزینه را برای نصب ، تعمیر و نگهداری آسانسور های خود انتخاب کنید.

نگهداری و تعمیرآسانسور