نصب آسانسور در اصفهان

اسانسورهای مسافربر هیدرولیکی

امروز میخواهیم اطلاعات و مزایای آسانسورهای مسافربری هیدرولیکی را برایتان بازگو کنیم .

با مبین آسانسور همراه باشید.

یکی دیگر ازانواع آسانسورهایی که مبین آسانسورنصب و پشتیبانی آن راعهده دار شده است آسانسورهای مسافربری هیدرولیکی است.

این نوع آسانسور معمولاً برای ساختمان هایی با تعداد مسافر کم ، کارخانه ها ، مراکز خرید و ویلاها و همچنین ساختمان هایی که دارای موتورخانه نیستند مورد استفاده قرارمی گیرد.

از مهم ترین فاکتورهای آسانسورهای مسافری که باید درنظربگیرید ظرفیت حمل آسانسور، سرعت کار و .... است که جز مناسب ترین آنها به عنوان آسانسور هیدرولیک یا مکانیکی است.

برای این نوع آسانسور راحتی ، دکوراسیون داخلی و بهداشت اهمیت بیشتری دارد. کابین های آسانسور مطابق با سلیقه کاربران ممکن است با مواد مختلفی از جمله ورقه ، چوب ، شیشه ضد زنگ و روکش شده تزئین شوند.

اجزای تشکیل دهنده این سیستم :

  • شافت آسانسور
  • کابین آسانسور
  • قاب حامل
  • سیستم پیستون سیلندر
  • دنده تعلیق
  • ودر صورت وجود سیستم ضد وزن
نصب آسانسور هیدرولیک در اصفهان

نحوه کارسیستم آسانسورهیدرولیک :

آسانسورهای هیدرولیک توسط پیستونی درپایین آسانسورپشتیبانی می شود.

این پیستون توسط یک موتورالکتریکی و مایعی که داخل پیستون قراردارد ، آسانسور را به سمت بالاحرکت می دهد .

آسانسوربه محض اینکه دریچه مایع پیستون بازشود به سمت پایین حرکت می کند و با حرکت به سمت پایین از وزن مخصوص خود بهره می برند .

معمولاً موتورخانه آسانسورهای هیدرولیک به عنوان زیرزمین طراحی و استفاده می شوند.

ظرفیت وسرعت آسانسورهیدرولیکی تک سیلندر ودو سیلندر :

آسانسورهای هیدرولیک ممکن است بین ارتفاعات طبقه 2 تا طبقه 6 و با سرعت 125 متر بر ثانیه و یا سرعت 1 متر بر ثانیه کار کنند.

آسانسورهای هیدرولیک تک سیلندر ممکن است تمام وزن ها از هزار تا هزار کیلوگرم را داشته باشند و آسانسورهای هیدرولیک دو سیلندر ممکن است وزن ها را از ده هزار تا هزار کیلوگرم تحمل کنند .

مزایای آسانسورهای هیدرولیک :

این نوع آسانسور هزینه اولیه کمتری دارد و هزینه های نگه داری مداوم آن در مقایسه با انواع دیگر آسانسور پایین تر است وهمچنین قطع برق آسانسور را ازحرکت باز نمی دارد .

انرژی بیشتر، صرفه جویی در ساخت موتورخانه، ایمنی و طول عمر بیشتر، نمای ظاهری زیباتر، اجرای سریعتر و قابلیت اجرای درب در سه طرف کابین ازمزایای این نوع آسانسوراست .

از دیگر مزایایی که میتوان به آن اشاره کرد، دسترسی سریع و آسان در مواقع اضطراری یا مراجعه سرویسکار آسانسور در اصفهان توسط مبین آسانسور است.

آسانسور هیدرولیکی در اصفهان

نکته مهم و پایانی :

آسانسورها باید توسط افراد ماهر و متخصص و بنگاه هایی که مجاز به تعمیر و نگهداری آسانسور اند ، مورد ساخت ، بازسازی و تعمیر قرار گیرند.

مبین آسانسور متخصص نصب آسانسور در اصفهان

تیم متخصص و حرفه ای مبین آسانسور با بیش از چندین سال سابقه فعالیت در این زمینه وبا انجام پروژه های بزرگ ومتعدد آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای نصب و تعمیر آسانسور های هیدرولیک و کششی دراصفهان می باشد.

مبین آسانسور پیشرو در طراحی و ساخت آسانسور در اصفهان